Aloes zdrowie i uroda

Aloes zdrowie i uroda Forever Living Products Blog poświęcony tworzeniu, pozycjonowaniu i rozwijaniu strony internetowej Aloes zdrowie i uroda. Właściwie próbowałem już tworzyć bloga o tej tematyce lecz teraz myśle że sprawa będzie miała szanse na pełną realizację. Ciekawe, że znajomi odradzali mi zajmowanie sie tym tematem z uwagi na dość dużą konkurencję i moją nikłą znajomość tematu. Jak sie okazało nie było aż tak źle, niestety nie udało mi sie uniknąć wielu pomyłek przy tworzeniu strony Aloes zdrowie i uroda. Mam nadzieję że to co rodzi sie w bólach wyda plon trwały i nie będę żałował czasu który na to poświęciłem. To tytułem wstępu a teraz kilka słów o stronie. Aloes zdrowie i uroda to sklep internetowy (na razie sklep mam nadzieję na rozwinięcie jakiejś większej formy w stylu portalu poświęconemu medycynie naturalnej) oparty na schemacie Oscommerce. Sklep oferuje produkty amerykańskiej firmy Forever Living Products w przeważającej większości na bazie aloesu aloe vera. Blog ten będzie historią tworzenia a teraz pora powrócić do początku i odtworzyć trudne początki .

Ponadto mam zamiar na łamach tego bloga prowadzić osobisty zapis postępów i realizacji pracy a więc nakreślać plany i samemu nadzorować proces realizacji - oczywiście nie wszystkie tajniki pozycjonowania mogę ujawniać - przecież konkurencja nie śpi.
Tak więc plan na najbliższe dni to codzienne uzupełnianie bloga o
1 obrazek
1 artykuł o tworzeniu bloga
1 artykuł o produktach aloesowych
po tygodniu dodanie bloga do katalogów
1 praca nad stroną Aloes zdrowie i uroda 30'
Tak więc praca rozpoczęta - ziarno zasiane do dzieła.